Retail

De retail kent korte contracten met wisselende uren. Dat brengt veel administratieve lasten met zich mee, die wij graag van u overnemen.

Payroll in de retail

Naar aanleiding van de Wet werk en Zekerheid bent u een stuk minder flexibel als het gaat om uw personeel in de retail. Geen proeftijd bij kort durende contracten, meerdere tijdelijke overeenkomsten zijn niet meer mogelijk en daarbij het minimale aantal uren dat u moet bieden, maakt dat nieuw personeel aannemen voor retailbedrijven minder interessant is. Daarnaast kampt u met pieken en dalen, een hoog verloop en vergt het veel tijd om dit administratief bij te houden. Met payrolling in de retail lost u deze kwestie op. Payroll Intermediair is u graag van dienst. Bij payroll selecteert uw zelf de werknemers en bepaalt de arbeidsvoorwaarden. Payroll Intermediair neemt ze voor u in dienst. Mocht u niet zeker zijn van uw net aangenomen werknemer? Dan kunt u bij Payroll Intermediair eenvoudig de proeftijd van nieuw personeel verlengen. Daarnaast betaalt u alleen de gewerkte uren en loopt u geen risico bij ziekte en verzuim.

Waarom payroll werkt

Bij payroll selecteert uw zelf de werknemers en bepaalt u de arbeidsvoorwaarden. Payroll Intermediair neemt ze vervolgens voor u in dienst. Mocht u niet zeker zijn van uw net aangenomen werknemer? Dan kunt u bij Payroll Intermediair eenvoudig de proeftijd van nieuw personeel verlengen. Bovendien betaalt u alleen de gewerkte uren en loopt u geen risico bij ziekte en verzuim. Binnen Payroll Intermediair beschikt u te allen tijde over een ervaren en deskundig intermediair die u en uw werknemers in de retail bijstaat.  

Heeft u vragen of wilt u meer weten over payrolling in de retail? Onze adviseurs vertellen u graag meer.

Neem contact met ons op






Alle rechten voorbehoudenRealisatie door Innovadis
Alle rechten voorbehouden Realisatie door Innovadis